2009年5月16日星期六

珍惜,好吗?

爱,原来很容易..
就是轻轻把你放在心里..
用我的心去牵你的手..
传递我的心声....

也许上天故意让我们在遇到生命中的真正爱人之前,
遇到几个有缘无份的人;
这样我们才能学会去珍惜这份迟来的礼物。
对,所以我学会珍惜了。
会珍惜你了。

我知道我有时会让你很烦
很懊恼
因为我有点任性,
发生一点事情就会哭,
情绪低落时,就会来烦你,
但是能跟你分享这份感伤,
也是一种幸福

有你陪伴,真得很不错

知道你曾经对爱情失去了期望,
过去的你难过,伤心。
所以
我想对你说....
虽然你的过去我来不及参与,
但你的未来,我会陪你一起度过。

我会轻轻的,
把你放在我心里,
虽然我不知道我们会不会走到最后
但是我只要珍惜,
我们都珍惜对方,就够了。
好吗?







5 条评论:

  1. 好的,我们都要彼此珍惜。。。

    回复删除
  2. 碧慧。。
    你坏坏噢。。
    谈恋爱也不公怖一下。。
    唉。。
    哈哈
    开玩笑的啦。。
    好啦。
    祝你们幸福咯。。
    呵呵。。

    回复删除
  3. waaa..good luck to u lorr yea...
    take care...

    erm when u online tell me...wana let u see something...

    回复删除
  4. although i dunno who the candidate u refer taht u will oways by his side....bt i wish u to keep it up and hope one day he would realise that u will oways by his side and u will cover all his wound and sadness instantly.....hahahaha,+u.....;P

    回复删除
  5. although i dunno who the candidate u refer taht u will oways by his side....bt i wish u to keep it up and hope one day he would realise that u will oways by his side and u will cover all his wound and sadness instantly.....hahahaha,+u.....;P

    From;Chee hao

    回复删除